tirsdag den 19. december 2006

hej med dig

dette er min blog til de århusianske siloentusiasters blog-netværk. jeg er med som enkelt person. men vil da gerne melde mig under fanerne som aktiv i byens kulturelle undergrund/ græsrødder/ vækstlag ... call it whatever you like... det vil så sige, jeg ikke har gjort mig synderligt bemærket med ustillingsaktiviteter eller koncerter eller noget i den stil hidtil. og at jeg heller ikke får penge for det jeg laver (nærmest tværtimod). men jeg har vildt meget lyst at skabe noget... og helst sammen med andre!
min interesse indenfor kunst går helt klart i den sociale, bevidstheds- ændrende og politiske retning. det vil så ikke sige jeg ikke også kan syre ud over en croquis tegning, en radering eller en dråbe rød maling der løber ned over en sort baggrund. det er bare ikke det jeg selv går og laver hovedsagligt - enten fordi jeg ikke er god nok eller fordi det bare ikke er det jeg vil lave.

men det er jo speciellt svært, at spå om fremtiden; så måske en dag...
her vil jeg give et overblik over hvad det hidtil er blevet til. hvad for ideer jeg har til projekter i siloen; og for den sags skyld ethvert andet sted. jeg har før lavet blogs. de fleste er afgået ved en stille død i det uendelige internets talrækker. men hvis jeg bliver bidt af den her vil jeg da også gerne linke ud i verdenen, opdatere med ting der sker i århus og måske skrive en offentlig dagbog.
commentfunktionen er tændt og enhver der kan finde ud af word varification må gerne skrive her - når der bliver skrevet i comments sendes en besked til min email, så jeg vil normalt læse den rimeligt hurtigt efter. der kommer også en gæstebog, en tracker (så jeg kan se om der overhovedet er nogen der læser mine udskejelser) og en creative commen licens, så du kære læser ved hvad du må og ikke må med min "geistigem eigentum" (åndelige ejendom). hvis jeg bruger billeder/ musik eller andet jeg ikke har rettighederne til skriver jeg det. men engang imellem er det umuligt at finde frem til rettighedshaverne (et eksempel er billedet af verden som hjerte jeg bruger til gæstebogen - det fandt jeg for 2 år siden på nettet og jeg aner ikke mere). men en blog er nu engang et sted, hvor det er nemt at copy paste noget man finder. så hvis jeg kommer til at forbryde mig mod nogen, så skriv en comment og jeg fjerner materialet så hurtigt jeg kan.

lige for en god ordens skyld: jeg har ingen kontrol over de sider jeg linker til og kan derfor heller ikke være ansvarlig for hvad der er på dem. hvis jeg linker til en side du har her, men ikke vil have det, så kan du ligeledes sende en comment, så vil jeg se på det.
let the show begin... jetzt gehts los

1 kommentar:

Anonym sagde ...

funker det?